Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AR

arnie_rimmer

20. 1. 2010 22:32
objevil se nějaký nový Kája Gott ?

nebo o kom to bylo ??? 8-o

0 0
možnosti
JP

johnpeters

20. 1. 2010 16:21
Aspon nekdo-myslim tim viteze souteze-

je v Cechach na spravnem miste.Ale jinak,autorko-co to napjeti?!Priste zkuste e s hackem,takoveto chyby devalvuji myslenky!Tedy kdyz se pouziva diakritika..Ale jinak fajn clanek!

0 0
možnosti
BR

Stobka

20. 1. 2010 15:59
Já mu to moc přeju,i když jsem sms neposlala.

A taky to, že má fanoušky i mezi mladšími fanynkami, které vystřídaly ty poněkud starší fanynky věčného Káji.

0 0
možnosti
AF

eržabet

20. 1. 2010 15:08
zpívání je o sluchu, ne o zraku

Také jsem tak obdobně dopadla, zpočátku mne soutěž moc "nebrala", ale je pravda, že od té doby, co jsem poprvé USLYŠELA (nikoli uviděla, jak tomu musí být u spousty jiných "zpěváků") našeho new Superstar, tak jsem se každý týden uslyšela na jeho podání písní..a musím přiznat, že doposud mám problém vytěsnit z ušá Lady GaGa - Paparazzi v jeho stylu, protože v originále jsem to viděla až cca dva dny po přímém přenostu soutěže, a byla jsem z původní verze zklamaná. Dospěla jsem k názoru, že pro mě Paparazzi jedině v Martinově podání. A to je mi už třicet, cha, chá. Ani mému zubaři, tatínkům kamarádek, se tentokráte nevyhnula chuť poslat aspoň jeden hlas;-)

0 0
možnosti
JD

pedr64

20. 1. 2010 14:33
nám ostatním je to víceméně

putna.

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1419x
tolik dojmů pocitů a emocí ... všechno se to ve mě někde ukládá 

Seznam rubrik

Oblíbené články