Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BT

Barbarka_CZ

29. 1. 2010 19:56
ad "své dny"

Já bych se klidně vsadila, že výraz "své dny" je výmysl autora reklamy - a ta je výplodem mužské mysli. Ale třeba se mýlím.

0 0
možnosti
G

Gmur

29. 1. 2010 20:21
Re: ad "své dny"

nemylite se. Je to manipulace. Driv ro byly tzv. blednicky. Nebo hysterie...

0 0
možnosti
G

grinderman

29. 1. 2010 10:01
mily diskutujici, obavam se, ze autorka blogu

je velmi chytra zena, ktera to na vas nevybali, tak rikajic, prvoplanove. Zkuste si to precist jeste jednou a pustte z hlavy reklamy a mozna vam dojde jak to myslela. Jenze, u zensky jeden nikdy nevi, ze.:-)

0 0
možnosti
S

snaduzdost

29. 1. 2010 9:52
ženám stále namlouvají, že máme "své dny

Kdo oni? Já to znám jenom a jenom od ženských. Od žen možná ne. Tak pozor, autorko, abyste nebyla za ženskou.  

0 0
možnosti
K

klimap

29. 1. 2010 8:31
Žena - své dny.

Já si pod tím představuji týden před menstruací po 35 letech manželství. Děs !!8-o

0 0
možnosti
PV

Alcator

29. 1. 2010 8:30
Vaše dny, váš problém

Nezlobte se, ale za tohle si ženy mohou samy.

Měl jsem štěstí na rozumné přítelkyně, které menstruaci dokázaly říkat "menzes" a normálně se o tom bavit (ve smyslu - nedělaly z toho supertajemné drama, při kterém jsem povinen mít mimosmyslovou schopnost čtení myšlenek a správného odhadu, co jí zrovna přeletělo přes nos), ale zažil jsem i ženy, které byly schopny hysterických výbuchů v duchu vtipu "Protože ve 12 HRNCÍCH, SAKRA!".

Ženy prostě v minulosti daly jasně najevo (většinově), že o menzes se otevřeně mluvit nesmí, a proto je krev v reklamách modrá, ženy při menzes chtějí hrát tennis v bílých šortkách (jak to krásně parodují v poslední sérii seriálu Červený trpaslík) a netouží po ničem jiném než jít na diskotéku nebo rande.

Kvůli ženskému menstruačnímu mindráku existují pejorativní výrazy "Blow job week", nebo vtipy "nevěřím ničemu, co pět dní krvácí a nechcípne"...

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1419x
tolik dojmů pocitů a emocí ... všechno se to ve mě někde ukládá 

Seznam rubrik

Oblíbené články